Brev:
Flasker, hvor tit?
11. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Flasker, hvor tit?
Hej Helen
Lillebror er jo flaske barn og spiser gerne hver 2.5 time ca døgnet rundt.. min sps siger der skal gå 4-5 timer imellem hvert måltid fordi hans mave ellers arbejder for hårdt.. men hvordan gør man lige det??? han spiser mellem 100 og 150 ml hver 2.5 time og han tænder helt af hvis jeg prøvet at trække den mere end 3 timer... jeg har prøvet at tilbyde sukkervand men han bliver stadig ked..
Han får nan 1 og han bøvler seriøst meget med luft i maven og har meget ondt og slår store prutter :-( det er også træls om natten at han ikk kan sove mere end 2-3 timer af gangen, for enten vækker sulten ham eller luften i maven eller hans gylpen.. så værken mig eller ham får mere end højst 3 timers uafbrudt søvn.
Tak for dit råd med refluks, jeg har bestilt tid ved lægen som så evt kan henvise os videre i systemet.
Hilsen Sine